marți, 25 septembrie 2007

Yamakashitzuri

uaii shii titlu :>

In prim plan as vrea sa va aduc pe invitatii speciali din seara aceasta pe blog-ul nostru, anume Don Mustash si Sir Aristarch dar aceasta nu ar fi fost posibila daca nu ar fi fost Raz , un mare om, mare caracter ( hai lol =)) ) fara a carui indrazneala, persistenta si umor nu ar fi fost posibil acest eveniment. Fara sa o mai lungim ( nu pe a lu' raz, nu a mea, nu a orcui ma refeream la vorba ua perversilor ) cei doi men in black la noi pe blog :


Don Mustash ( pentru ca nu i-am retinut numele, eram preocupat cu o melodie cand se prezenta omu' , respect! )



Uai di gashca om nu am shi zashi!

Sa ramana tot asa tot anu... 1 luna jumate sa ne tot povesteasca, nu ma deranjeaza ma asteptam la ce-i mai rau dar am descoperit ce nu imi inchipuiam de bine :D


mai di parte Sir Aristarch


bre... inca din primele zile de cand a venit la noi la orele de religie mi-a ramas cu o parere foarte buna, parere care chiar pana acum mi-a ramas neschimbata! E un lucru de mirat sincer in general cand cunosti o persoana fie el si profesor iti formez o parere, care in timp se poate schimba daca nu radical macar partial.

Nu am shi zashi nota zeci



Bre tricourile is gata saptamana asta... bine ca is dat la imprimat asta a fost mai greu :D

In rest... succes maine la scoala la mai multe pozne, multa bafta maine nu de alta dar e a2a ora de istorie pe saptamana asta ( da stiu acum femeile vor plange si barbatii vor... uhm vor rage :-s ) decat sa fi avut o ora cu costan :))))) inchipuiti-va reactii atunci .. haha :D sadici o sa iesim de pe bancile liceului

Nu uitati sa ii urati succes lui Sab pentru maine la examen :P

Mult PA!
Semnat
UnU

6 comentarii:

Teo spunea...

deshi UnU..pe domnul shela il cheama Calin Voicu sau Voicu Calin(degeaba mi-am incordat eu auzul si m-am strofocat..mare lucru tot n-am auzit).Are oarecare sechele cu topirea manualelor si comunistii..in rest..baiat simpatic she sa zishem?:))
Si ce ora cu costa mai?Daca te ref la costan..at..(cum ai putut uita?!)...aminteste-ti ca fashem cu Milici:))(nu credeam ca o sa apucam si ziua asta).
Si in rest da..bafta lu Sab...ca tre sa dea de baut dupa aia:))

Raz spunea...

Hehe , gata ! ma apuc de desenat portretele la fiecare din clasa :)
Sa vedeti atunci ce album de liceu fac :D.
Aaaa da, bafta saaaabbb ;)

Ralu spunea...

asa... "Sir Aristarch" este cel care ne numeste in mod constant satanisti si care a sugerat subtil ("va dau eu vopsea si vin si va ajut sa vopsiti") sa scriem in loc de Iron Maiden pe perete Iris, in loc de AC/DC Voltaj si in loc de Slayer... am uitat... da' oricum ceva de kkt. Aaah.... si la noi la ora clasa e cam goala cand "preda" el ;). In rest domnu voicu.. nah :->:->:-> :-"

Anonim spunea...

aa..ati uitat si de ruxi..are deodata cu mine examenu:P..:)..macar una din noi sa-l ia,,hopefully both.:-s.

UnU spunea...

nu stiam , oricum se stieee succes fara numar la ruxiii iee

Anonim spunea...

evident.