luni, 17 septembrie 2007

Operatiunea : Tricourile - "Bacu-i greu!"

Pentru cei care nu stiu inca... pe la sfarsitul clasei a 11-a am avut ideea sa facem tricouri imprimate cu replica dirigintei : " Bacu-i greu! " , multi au fost de acord atunci , nu toti stiu de ideea asta, sa vad acum cati vor dori sa poarte si sa cumpere tricoul.




Raz a facut deja in photoshop o schita ca sa va faceti o imagine cam cum ar arata tricoul , vezi imaginea din dreapta - >




Preturile ar fi :

10 lei Imprimare Text
20 lei Tricou Blank Black Fruity Loops sau 8 lei Tricou Blank Black ( din piata )

Am vorbit cu Raz si Rares de imprimare in centrul comercial , ar costa 20 lei pt text mare 10 lei pentru text mediu... cel la 10 lei e numai bun nu are rost sa fie caracterele prea mari. Cat despre tricouri , cei care imprima tricourile au tricouri negre pentru toate marimile - 20 lei tricoul , calitatea e foarte buna, apoi am fost in piata mica si am gasit tricouri la 8 lei de marime L toate . Daca cumparam 10 tricouri imprimate obtinem o reducere de 10% adica ar veni 27 lei tricoul , nu cred ca e chiar asa de mult. Daca vreti mai ieftin cumpar un tricou din piata mica si il imprimez in centru comercial si vine 18 lei. Poate aveti voi tricouri Blank negre si puteti plati doar imprimarea, cum vreti. Sincer as vrea sa cumparam toti tricourile de la baietii care imprima sa fim toti la fel, eu unul prefer sa dau mai mult pe un tricou care sa fie de calitate buna decat sa cumpar un tricou din piata mica, diferenta e de 9 lei cu tot cu reducere, dar faceti cum vreti.

M-am gandit la cateva font-uri pentru imprimeu, si am facut un top 20, vreau sa alegeti 1, 2 maxim 3 font-uri preferate, va rog sa le enumerati in ordine, apoi cel mai votat o sa fie si cel imprimat. Fonturile vreau sa fie toate la fel, nu fiecare cu preferintele lui, in functie de cat de repede alegeti si va decideti vor fi gata si tricourile. Sper in seara asta sa se decida majoritatea.

Lasati comentariu cu ce tricou va alegeti : cel la 18 lei sau la 30 lei ( pt tricou la 3o lei specificati si marimea ) , si 3 fonturi care va plac scrise in ordine :
1) numarul fontului care imi place cel mai mult
2) numarul fontului care imi place mult
3) numarul fontului care imi place

Sper ca am fost destul de clar :)

15 comentarii:

Blazco spunea...

Vreau la 30 lei marime XL si legat de preferinte:-16
-5
-2

trouble.sleeping spunea...

Vezi ca se gansesc in Bucovina tricouri de bumbac negre de calitate mai buna la 11 lei sau ceva de genul (la etj.1), iar langa Music Shop este un loc in care se imprima tricouri si alte alea. Incearca si pe acolo, poate e mai ieftin.

UnU spunea...

multumesc de indicatii maeror

Teo spunea...

Langa Music Shop stiu ca este Fretta Design.Din cate am auzitprimeste comenzi mai mari de tricouri si le face cam intr-o saptamana(dar nu e nimic 100% cert asa k mai bine verificati).Oricum despre chestia cu tricourile,anume cati bani sa dam,trebuie totusi sa vorbim si in clasa...sa purtam toti aceleasi tricouri pana la urma.Si oricum,nu toti intra pe blog.

Raz spunea...

cine e teo ? :) Teo nici nu are drept de veto pentru aceast operatiune ! Di uni esti ua..?!?!?! :D
Ontopic : Eu votez pentru fonturile : 8 , 16 , 13, in ordine descrescatoare a ciumegelii lor.

Mr.Rares spunea...

eu zic 10, 8 si 12.....:)
ps: nu trebuia apostrof intre bacu si i ....voi ati pus cratima :))

Blazco spunea...

las' ca-i buna si cratima:D

Mr.Rares spunea...

asa....blazco esti lame....se vede ca nu stii romana....ha cu cine faci romana mai baietas:))

Blazco spunea...

tat ii raresh destept de parca n-am face romana cu acelasi prof...apropo zi ce am gresit la postu anterior:-w

Teo spunea...

shiiiiiiii cu tine raz?shin te crezi ?:P..ai?
Oricum tre sa vorbim..altfel face fiecare cum il taie capul si nu o sa avem toti la fel..si asa e aiurea.

Mr.Rares spunea...

de ce a sters postu lu blazco?
asta e cenzura!!!hoooo comunisti!!!:)))

Blazco spunea...

i am sorry but why are we letting a girl tell us what to do??:>
Come on raz let's force teo to get off the blog:)))

Teo spunea...

george..2 cuvinte...shoot yourself!

Blazco spunea...

raresh da nu postu meu a fost sters...

Mr.Rares spunea...

wa pune oraru pe maine