joi, 20 septembrie 2007

Vineri, zi cu noroc

Orar :
07 30 - 08 20 Matematica
08 30 - 09 20 Romana
09 30 - 10 20 Chimie
10 30 - 11 20 Germana
11 30 - 12 20 Informatica - sala 25 -
12 30 - 13 20
Informatica - sala 25,5 -

Am declarat ziua de vineri cu noroc, deoarece vreau sa va urez mult noroc , nefiind o zi norocoasa.
Azi (Joi) ati auzit si Regulamentul de ordine interioara - deci fara cu*ve , droguri si alcool in scoala va rog - ne-am mai si distrat un pic si incet incet trecem si peste ziua de maine si apare weekendu.

Nu uitati, Sambata Ora 10:00 Pregatire Colectiva la Romana.
In rest, chaules bulan si chin-chan-chong (<- that chineese for "suck my pix")

P.S. Mi scuzi petru scrierea eronata pentru ordinea orelor. Acum orarul este corect :). Mi scuzi parlare mangiare vafa nculo mascalţone spagetti.

4 comentarii:

Blazco spunea...

ai uitat ceva...si fara jocuri de noroc era:))

UnU spunea...

ua doar nu mergem de pe acu la romana sambatele mai incolo nu ? :-s

Raz spunea...

Se merge chiar incepand de maine. Asa ca se merge!

UnU spunea...

eu nu am cum sa vin... have fun