miercuri, 24 octombrie 2007

Ganduri de toamna..

Scriu ceea ce urmeaza cu referire la examenul pe care il avem de dat(cei13)Sprachdiplom si daca vreti bacu’ care se aproprie cu pasi rapizi.Nah daca tot mi’am permis sa stau acasa si sa dorm mai mult decat voi colegi pe o asa vreme :p..hai sa imprastii si eu niste ganduri aici pe blog…:)


E o zi mohorata de toamna,la fel si starea mea e una de toamna plictista.Soarele nu a mai aparut azi,probabil nu are nici el chef de nimic.Pe vremea asta nu’ti vine sa faci nimic,decat sa astepti sa treaca timpul mai repede si cu putin noroc o sa se iveasca ceva interesant de facut. N-a mai incetat sa ploua de cateva zile si ma intreb daca pamantul mai face fata cantitatii substantiale de apa.Oricum ce sa spun despre bal,o trecut si asta..reusit in mare parte,distractie pentru toti liceeni .Pana la bac nu cred ca o sa mai fie chestii de genu asta,mai urmeaza un ultim rev si in final banchetu de a 12a,oareum neinteresant.Trecand peste astea,care nu prea au prioritate in momentul de fata trebuie sa ne gandim ca urmeaza o activitate gen examen-germana destul de greu,desi majoritatea dintre noi nu prea iau in considerare faptul ca mai e un timp relativ scurt pana la plecarea noastra la Iasi…oh joy..spre exemplu eu nu realizez cat de serioasa e toata chestia asta,o sa patesc ca de obicei sa ma trezesc cu doua saptamani inainte ca n’am facut nimic si ca nu ma tin serios de treaba.Dar..asa este mereu.de ce sa incerc sa mai schimb? Stau, ma holbez cu ochii pierduti la tavan si ma gandesc ce ar fi mai bine de facut.Pai ideea ca nu trebuie sa fac nimic decat sa astept sa treaca timpu si sa profit de faptul ca inca nu am ajuns sa am un program bomba.Cu putin noroc si cu oleaca de minte o sa trecem peste toate,cum e si cazul Sprachdiplomului..sunt sigura ca o sa trecem toti,macar cu nota de trecere;nu suntem foarte pretentiosi cand vine vorba de germana.Asa trece examenul asta,o sa sarbatorim si o sa fie totul super bine,dupa care rupem stilu’ de rev si dupa vacanta de iarna o sa intram in febra bacului.Timpul trece mai repede si profii incep sa devina stresanti.Oricum dupa nopti intregi nedormite in ultimele saptamani inainte de bac si fiind si copii smart am iarasi siguranta ca o sa trecem si bacu; o nota de trecere la romana si matematica tot luam noi.Daca trece bacu’ inseamna ca liceul e cam gata,de fapt chiar gata,gata.Destul de trist intr’o oarecare masura pentru ca iti dai seama ca a mai trecut o etapa din viata ta,o etapa pe cate poate nu vrei sa o parasesti.Poate ca la facultate nu o sa fie la fel de distractiv si n;ai sa mai poti fii la fel de cucu as in highschool.But who knows..pentru unii se poate intampla sa fie chiar mai bine.u can never tell.
Adica mie o sa’mi dor de anumite chestii,anumiti oameni si obiceiuri dar din nou(neobisnuit de optmista pentru firea mea:)..am certititudinea ca o sa’mi mearga chiar mai bine,mai ales ca sunt multe lucruri care le’am gresit in liceu si o sa stiu sa nu le mai repet.Inca ceva de zis:trece toamna.trece iarna,trece primavara si o pate din vara cu tot cu Bac!.si admitere and stuff…si vine vaaaarra frate..mare si fun..peace.sa ne vedem cu totii la mare si in rest la bucuresti sau ma rog cluj/iasi pentru altii.Multa bafta anul asta ca o sa aveti nevoie ppl.
Inchei gandurile din aceasta zi de toamna in care frec menta in stil mare..nah..shi sa’i fac I was bored..C'ya.

Un comentariu:

Teo spunea...

revin tot la vorba sheia veche.."bacu`i grieu"..si ne mananca zilelele..la fel di DSD.abia astept sa treaca toate sa am si eu parte de putina liniste:>