sâmbătă, 27 octombrie 2007

EMA

EMA - cel mai mare eveniment muzical european, avand ca gazda pe Snoop Dogg, locatia evenimentului : Munich.



Imagine din videoclipul
->
Firma - Nimeni





Am aflat de la televizor ca siromania va participa cu formatia Firma...am ascultat melodia, am vazut si videoclipul, parerea mea personala ca nu e nici tare buna piesa dar nici rea e ceva mediocrufacut de o trupa cu fara prea mari pretentii ce sa zic... macar sa ii ajutam prin vot, ca deh...cine stie :) poate mai castiga si romania ceva :P

Link-ul unde puteti vota : FIRMA

3 comentarii:

Teo spunea...

mai...ultima melodie de la Firma nu e rea.I like it.Pe de alta parte,nu cred ca au sanse extraordinar de mari pt ca rivalizeaza cu cei de la Sunrise Avenue si daca stam sa ne gandim,cam toata lumea ii stie,piesa "Fairytale gone bad" a tot fost promovata,a ocupat locul I prin topuri..dar..u never know:P

UnU spunea...

nu am zis ca nu e rea.. imi place enorm de mult videoclipul, dar parerea mea e ca nu poate aspira la premii :) as fi preferat Firma - Nimeni . Prima data cand am auzit piesa mi-a placut.

Anonim spunea...

o trupa geniala, piese geniale..toate piesele sunt lucrate, nu poti spune k o piesa e mai faina decat alata, toate au un stil deosebit, fiecare piesa are ceva deosebit.......trupa firma este cea mai buna trupa din romania. eleganta si multe alte calitati o fac deosebita