duminică, 4 noiembrie 2007

Poezie

primit de la vika un link cu urmatoarea poezie ...


iuda
am frici si sperante cam mari
-le vind pe cincizeci de dolari,
am vocea si zimbetul Ei
-le vind pe trei sute de lei,
am singe si jar in privire
-le vind pe o mie de lire,
am prieteni frumosi si dementi
-ii vind pe o suta de centi,
am inima oarba si muta
-o vind pentru orice valuta,
am cei mai de treaba parinti
ii vind pe treizeci de arginti!

si un comment la pozie facut de mama autorului

Cumpar tot ce vinzi matale

Observind cu intristare
Ca e totul de vinzare
Fac oferta urmatoare:

Eu am vointa, tu ai talent,
Iti dau jumate pentr-un procent,
Eu am rabdare, tu esti grabit,
Iti dau treis sferturi pentru gindit.
Eu sint posaca, tu ai umor,
Nu-ti dau nimica, mi-erai dator,
Eu cred in mine, tu te-ndoiesti,
Imi place viata, tu o detesti,
Eu am putere, esti fara vlaga,
Fara rezerve ti-o dau intreaga.

Scad, adun, reformulez:
Pe talent toate-ti cedez
[Doar vointa o pastrez]
Zic, semnez si parafez
Mama

sursa : alex
nice huh?

Niciun comentariu: