miercuri, 10 octombrie 2007

Brosura

Am ideea asta de ceva timp, si vreau ca tot colectivul de data aceasta sa se implice. Macar o brosura sa ne ramana din acesti 4 ani petrecuti in liceu. Vreau sa imi spuneti de pe acum daca vreti, sa incepem sa facem pozele , sa veniti cu idei asupra aspectului brosurei, si chiar sa imi spuneti daca stiti unde as putea imprima la un pret mai bun unde pot scoate o calitate mai buna... in mare ideea mea arata cam asa :



Pretul estimativ: depinde daca va implicati toti sau nu... sper sa fie pana in 100 mii chiar 50 mii depinde cat ma ajunge imprimarea... la o tipografie nu pot scoate deoarce e numar mic vor fi cam 30 exemplare... Am putea chiar sa facem si pentru ceilalti profesori sa lasam o amintire cu clasa fiecarui profesor, dar v-am zis asta depinde in totalitate de voi, sa las numai pozele mele acolo nu pot :))

5 comentarii:

Anonim spunea...

da il lasam p atitienei ionut sa devina simbolul clasei xii g..:p.si sa te tina minte diriga numa p tine>:)..anyway..faina ideea.si de ce nu si cuvinte adresate celorlati colegi..?:-/i guess it would be interesting..

UnU spunea...

si la colegi uite ar fi fain :D veniti cu idei. dati si exemple ce idei sa scriem :D cum sa incadram etc..

Teo spunea...

well..eu cred k e o idee super.Seamana putin cu kestia aia pe kre o fac americanii,numai ca acolo e intreaga scoala.Dar da..eu sunt PENTRU!:dsi chiar ar fi o idee misto sa scriem pe ea...sa ne ramana si amintire de la ceilalti si cateva randuri pe langa poza:P

Blazco spunea...

I'm all for it.You have my full support.

Raz spunea...

Heck , i`m in. UnU vb la scoala despre asta ;)