marți, 9 octombrie 2007

Dorinte de Craciun

Stateam si meditam la ceea ce se intampla pe plaiurile noastre mioritice si mi-a trasnit in cap sa ma gandesc la Craciun. Mno, iaca ce imi doresc eu de Craciun:
  • Sa mai emigreze macar 10 milioane de romani (inclusiv Rares) in Spania, Italia, Germania si pe unde mai pot, sa ramanem putini, dar destepti.
  • Bula sa ajunga presedinte, macar de partid, daca nu de tarisoara - fara motiv, dar ar fi amuzant. :)
  • Sa nu mai coste drumul cu trenul de la Suceava la Bucuresti mai mult decat Suceava-Kiev (dus-intors)
  • Sa se ieftineasca abonamentele la sala de fitness si sa creasca mult pretul painii, cu 3000% daca se poate - arata mai bine oamenii fara burta (nu-i asa Ovidiu? Grasuleee :D )
  • Sa lucreze si astia la calea ferata noaptea, ca englezii, nu toata vara spre Constanta si toata iarna spre Sinaia(vezi ultimile stiri , aici)
  • Sa nu mai pronunte nimeni expresia “trebuie sa fac aia…”, stand cu mainile in san
  • Sa nu mai fiu nevoit sa fac slalom printre flegme de smecheri pe asfalt, adica sa fie trotuare absorbant sau sa aibe aia botnita - mi-e tot una
  • Sa mai si zambeasca lumea, ca ma cam sperii cand ma plimb printre cei care se intorc de la scoala.
  • Sa nu mai existe atatia semi-docti cu semi-pareri despre absolut orice
  • Sa nu se mai cace toti pe dupa blocuri, garaje si prin tot felul de cladiri pentru ca nu se pot tine pana ajung acasa sau pana unde trebuie sa ajunga. Nu de alta dar mai ai surprize noaptea si dai naibii de noroc a 2-a zi.
Cam asta e tot...
V-am pupat pe toti, si de mai multe ori pe UnU

Al vostru,
Raz

7 comentarii:

Anonim spunea...

noo..e bini k te gandesti si la lumea asta..si k ai vointa k multi altii:))..mai bine ne rezumam la bunastare si pace sufleteasca:D

Blazco spunea...

i want x-mas faster!!!

Teo spunea...

eu vreau sa termine astia odata cu sapatul santurilor ca e o adevarata aventura sa merg la scoala prin munti de pamant...care f repede devine noroi:-l

UnU spunea...

pup uai cuc, eu vreau sa inteleg ce au fetili astea in cap, sa ushid cam jumate din toti care ii cunosc, treaba cu trimisu in alte tari nu merje te fac aia de kkt :D ( pi rares nu-l ushid ca mii baiet bun si il pastram pt reproducere :)) ) uai in rest bacu'i greu nush cum sa va zic :D o sa simtiti si voi nevoie sa ushideti cand se apropie bacu :>

UnU spunea...

raz vezi ca ai promis ceva :D

Raz spunea...

Ci am promis uai ?

UnU spunea...

nesimtire... chiar asa sa ajungem uai sfoara :D