vineri, 12 octombrie 2007

Ave Zaharia

Asa cum dragul nostru coleg Mr.Rares si-a postat adineaori gandurile si trairile lui filozofice ,asa voi da si eu acuma frau liber la cateva sentimente.De fapt cauza acestui post e probabil si sursa inspiratiei lui Raresh:germana.Dupa ce scumpa noastra domna Zaharia ne-a turnat la Mitre,aceasta din urma ne-a impuscat un test fulger cu cuvintele pe care nu le stiam ieri si pe care desigur nu le-a invatat nimeni nici azi ,crezand k Mitre nu afla nimic de asta..Ne-a facut pe toti foarte fericiti astazi... NOT :)...Si ca acest post sa nu fie complet inutil, am sa mai adaug si nijte filme ce urmeaza sa apara(cu tot cu trailer) ca sa va puteti uita cand va plictisiti groaznic dupa o zi de germana.
-Beowulf
-30 Days Of Night
-We Own The Night
-I Am Legend
-Alien vs Predator 2
- Saw 4

5 comentarii:

Anonim spunea...

wa
faker..nu ma mai copia....si ii zic lu unu sa stearga postu pt ca esti tu destept...si scrii tampennii putem sa o patim toti..oaie

UnU spunea...

jaja

Blazco spunea...

o screw you rares vroiam sa fac postu asta de cand am venit de la scoala ,da nu am avut timp k am fost cu prega si oricum numai eu o incurc dak ceva.

UnU spunea...

scuze , dar nu imi place modifici tu daca nu modific eu ;)

Blazco spunea...

nah bine modifica tu