vineri, 12 octombrie 2007

Stil Jegos

Imi arunc ochii peste tastatura jegoasa....ahhh ce trist, au mai trecut 3 ore. Iau o gura de Cola, e calda. Ochii ma dor si imi e atat de lene.... sa scriu, sa mor, in fata unui calculator ! Dar ce zi, offf Doamne, ce zi imputita si rupta din Iadul asta numit scoala. GERMANA, si am zis totul. Imi aprind o tigara....suspans adanc... si ma intreb daca moartea va fi la fel...rapida, fulger si cu neamtu' langa mine. Ah o durere adanca in piept imi spune ca mai e un an si toate's bune. Dar eu stiu ca minte...minte cu nesimtire, ce stie ea? Eu inca sunt ELEV.


"Cand inchizi ochii vezi lumina"RM

5 comentarii:

Blazco spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Teo spunea...

unde iti aprinzi tu o tigara mai?:P si kestia cu moarte rapida cu neamtu langa tine..parca e luata din fileme cu nazi:P

Raz spunea...

teo.. ai postat un comment aiurea !
Trebuia sa postezi o vorba de lauda ceva, o incurajare ca se chinuie baiatul si scrie frumos.. da tu nuuuuu robin , robin !
Ontopic: I love u MR, who ever u are :D

Teo spunea...

ai lasa raz...fii tu ala destept si posteaza de incurajare:PNah..am scris ce am simtit eu nevoia sa scriu..da-ma in judecata daca nu-ti place!>:)

Anonim spunea...

ee femeile astea....:))