luni, 8 octombrie 2007

To be or not to be emo..that's the question.

Chestia asta i cu dedicatie pt teo..care zice k is emo..asha oleak..da nah..oricum tatu'i ghini..noo..k am scris si eu pana la urma ceva p blog..desi nu prea inteligent:))..but hey..like u don't know me:p
Uãii…uiti cum sta treaba..
Mã trezesc de dimineata cu o senzatie usor ciudatã
Parc’ aş avea chef sã-mi tai my wrists ashã oleak..
Da’ mi prea lene sã mã ridic sa caut sheva ascutit ashã k am sã las this crappy stuff pi mai tarziu.
My parents sunt sugar high ink di la orele sãpti ala diminetii shi imi imbuibã capu’ cu tot felul di intrebari existentiale;noroc k io is prea smart pt ei si i ignor like always..ma gandesc la cum ar trebui sa ma imbrac di fapt.
Am adormit greu,intrebandu-ma shi voi purta a 2a zi la scoala,doar tre sa fiu cul .plus am avut un cosmar k shineva incerca sa-mi fure simbolul cari ma reprezinta..adik teddy beru meu ciuruit in ureche cu ace di siguranta..i shel my bun preten al meu.sunt un ascultator tari bun…si el stie multe povesti..sarind pisti aceasta relatie speshiala..urmeaza..
Mhm..alta chestie..ma hotarasc pana la urma sa-mi iau o pereche de blugi taiati ashã oleak,mijto ashea i la moda shi un tricou mai larg ashã pi care mi-am imprimat multi chestii gen..ride za black sheep or hang yourself..si multi altili..n'are sens sa ti le zic acuma...
Continuand in stil mare..si stiind k is pi sistem azi..tre sa ajung si la scoala..deja i tarziu si am ora cu spiridushu ashela usor frustrat si cu probleme la bibilica..la corason crek la fel i…k vbeste km emo ashã oleak..
Anywayz nu cred k I mai neinteles decat mini..ajung intr-un final si la locul ashela numit liceu.
…astia kidos din juru’ meu zumzãie tãti k bondarii,io am nevoie de liniste:un loc retras,my crappy poetry si doza de cola.
Trecand si peste aceasta etapa,inshep orele,evident k io nu payin’ attention la ore,mi se par prea lame pt mine…asa k mai bine visez cu ochii deschisi si ma gandesc hai-hui..dunno..la mm..la kt de chiori is tãti shi nu ma get it diloc waaaa.
Trec shele sãpti orele cu grieu(sãpte numar cu noroc) si ma duc acasa..oare?
Mai intai dau o raita pi la crasma poate beau o bere dak is in za mood or drink some coffee sa-mi scurtez viata ista neainteleasa.
N-am chef sa ajung acasa..am nevoie di spatiu..nah..mai mult decat atat,vorba unei prietene:”fac umbrã digeaba pamantului..”uneori i bini si la umbra..
Adevaru i,k io nu’s emo di obicei,nici nu cred in emoness;I doar o stare din asheia cand simti k sheva I putred la mijloc si te simti dator in draci k tri sa fashi sheva petru omenirea asta cari se duce di rapa..just bullshit anyway.
Thanks 4 readin’ my stupid ideas,intr-o zi voi veni cu ganduri mai pasnice.
Still..admit that we all emo kids once in a while:>…”emo” cuvant cu substrat filosofic si profund di data ista..uoff uoff.
totu'i taaare diip..nah..pana la urma conteaza ideea:))..
semnat:oaia neagra 2 in 1 emoasa.:)

7 comentarii:

Blazco spunea...

tat ii ea emoasa:>

UnU spunea...

congrats pt post i rlly like it.. o sa te oblig sa postezi de acum ;;) chiar aveai hainele alea? ca nu am observat :))

Anonim spunea...

doar chestia cu blugii i oarecum adevarata:-?..restu nu'i de mine:-"

UnU spunea...

bluji taiati? :D di cand?

Anonim spunea...

nu prea observi detaliile..:p..nu's taiati chiar asa d tare..anyway..sunt open la schimbari..:)

Teo spunea...

vai..shi poeata tat talintata avem noi ashilea:))Ar trebui sa mergi la "Primavara poetilor";)).Oricum..mult adevar in poezia asta(titlul e inspirat de mine:-")..si pt cei care nu stiu..e facuta cu dedicatie poezia:))

Anonim spunea...

ma rog..nu prea se poate numi poezie..da luati'o cum vreti:))[da..cu dedicatie dddip;))]